دانلود از SoundCloud در تلگرام
نوشته شده توسط : طب

امروزه ربات‌های مختلفی با کارکردهای بسیار جالب در تلگرام وجود دارند که استفاده از بسیاری آن‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است. یکی از ربات‌های کاربردی این پیام‌رسان scdlbot نام دارد که برای دانلود مستقیم موزیک‌های ساندکلاد طراحی شده است. کار با این ربات بسیار آسان بوده و نیاز به‌طی کردن مراحل مختلف ندارد.

ربات دانلود مستقیم از ساندکلاد در تلگرام

برای دانلود موزیک موردنظر خود از ساندکلاد، ابتدا باید عضو ربات scdlbot شوید. بدین‌منظور ابتدا نام این ربات در بخش جستجوی تلگرام وارد کنید یا با کلیک روی این پیوند به‌طور مستقیم وارد آن شوید. سپس روی دکمه‌ی Start کلیک کنید تا ربات فعال شود.

مقاله‌ی مرتبط:

 اکنون باید لینک موزیک موردنظرتان را از پلتفرم ساندکلاد کپی کرده و آن را بدون هیچ تغییری به‌صورت یک پیام برای ربات scdlbot ارسال کنید. پس از چندثانیه، لینک دانلود و لینک پخش موزیک موردنظر دردسترس شما قرار خواهد گرفت.

البته scdlbot امکانات دیگری هم دارد به‌عنوان مثال با تایپ دستور link + Links/ و جایگزین کردن لینک موردنظر در ساندکلاد با عبارت Links، می‌توانید پیوند مستقیمی برای دانلود موزیک موردنظر دریافت کنید. همچنین می‌توانید با دستور dl + Links/ و جایگزین کردن لینک ساندکلاد موزیک موردنظر، آن را روی تلگرام دریافت کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های ربات scdlbot در تلگرام این است که می‌توانید از آن برای دانلود از یوتیوب و Bandcamp نیز استفاده کنید. روش کارکرد این ربات برای دانلود محتوای یوتیوب و Bandcamp نیز مشابه روش دانلود از ساندکلاد است و بدین‌منظور فقط باید لینک ویدیو موردنظر را برای ربات ارسال کنید.

 

https://www.zoomit.ir/howto/130747-soundload--android-app/





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: